Mellandagsrea

Så var julen över för detta år och julmaten finns det massor kvar av men så är det varje år. Har haft en underbar jul och hoppas att den blir något likande nästa år, hoppas att jag slipper jobba på självaste julafton men så som jag önskar borde det bli också.

Igår var jag och Carro ut på birsta och kollade in rean men tycker väl inte att det fanns någe jätte billiga saker eller så var dom nedsatta med 50-100 kr men det spelar inte mig någon roll för när jag ska handla då handlar jag blev 2 tröjor och 1 par jeans.
Åkte upp på medimarkt och kollade vad ett nintendo wii skulle kosta nu under rean och priset var 1990 och kanske för min del är det fortfarande lite väl dyrt men det är väl det man får betala.
Har försökt hittat ett bättre begagnat konsol men finns inga som är billigare än det på mediamarkt så det blir till att spara pengar till ett wii.

Idag har jag och Olle haft besöka av hela skalan från klingsta det blev en sista träff tillsammans innan Anders, Karina och pojkarna skulle åka till Uppsala igen. Vi drack kaffe och småpratade om allt och hade det trevligt, pojkarna fick spela ps3 och njuta där innan bilresan hem.
Efter dom åkt hem så tog vi en sväng på medimarkt/ elgiganten för att kolla in kaffekvarnar till espressomaskinen men det är så svårt att veta vad man ska tänka på när man ska köpa en kvarn vi har ju läst lite om olika kvarnar.
Vi passade på och inhandla lite billiga filmer ist och det blev väl sammanlagt 4 filmer och 1 box med 3 filmer så nu har vi lite filmer att kolla på.

Nu ska jag fortsätta kolla på en rätt så bra film på 3:an

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback