Magnus Carlsson

Hej!

I tisdag så var jag och mamma upp till säbrå kyrka i härnösand och kolla på magnus carlssons julshow och det var en mycket bra show, han var så bra för att han var sig själv och han pratade med oss alla som om han kände oss. Magnus har varit min mammas idol sedan han började sjunga men måste säga att han sjunger mycket bättre när han är själv.
Tyvärr så hamnade vi precis framför massor av långa människor så jag kunde tyvärr inte ta så många bilder av honom men det minnet hos mig som lever längst, fick några bra bilder men fick den bästa när han skrev en autograf på hans singel till mamma för då passade jag på och tog profilbild :)

Annars har det inte hänt så himla mycket sedan jag skrev i bloggen, det har legat på latsidan men kommer kanske igång nu när jag inte jobbar så mycket och har massor av tid över till att blogga.
Har hjälpt Carro och måla hennes fönster och panel i köket hennes pappa håller på och ska renovera hela lägenheten den kommer bli så snygg när den är klar vilket vi hoppas att den ska vara innan julafton.

I tisdags så hade vi bestämt träff med Maria och skulle äta lunch med henne och det var riktigt kul att träffa henne för det var ju minst 1 år sedan man är bara för dålig att träffa varandra.
Jag åt en typ gratis lunch betalde endast för colan och det ska man inte klaga över medans Carro och Maria fick betala för sin. Tyvärr så råkade jag handla lite kläder med men hittade så snygga jeans på rea så jag kunde inte motstå dom och då behövde jag en matchande tröja till.

Var på alla färghus igår och letade tapeter till Carro som inte skulle kosta allt för mycket men hittade inget så letandet fortsatt idag och det blev resultat för hon hittade en skit fin tapet men tyvärr inte till bra pris men hon tog dom ändå och när hon skulle betala så fick hon dom till rea och det var ju inte helt fel.

Nu ska jag kolla på tv och mysa med kissarna plus Olle :)








Katterna har fått en elementsäng


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback