Julmarknad

Hej!

Var ganska trött imorse när jag vaknade hade velat lega kvar i minst 2 timmar och bara halv sove men klev upp och klädde mig för att åka och träna, min favorit maskin var upptagen så jag tog crosstrainer idag och det gick lika bra det som att springa på bandet.
Funderar på om jag ska lägga in ett spinningpass imorgon men vet inte om jag hinner har så mycke saker planerade.

Janne och Matilda kom och hämtade oss idag för att åka upp en sväng till julmarknaden på norra och måste säga "gud vad folk" var nästan jobbigt att gå där uppe för man såg knappt vad som var i alla knallar men köpte det klassika tunnbröd och cederpepparkakor.
Efter ha gott runt och tittat på allt åkte vi hem till oss för att äta lite julgröt och det var mycket trevligt och man blev ju mätt i magen med.

Resten av kvällen blir nog soffan för min del, Olle kommer inte hem förns halv elva ikväll och då ska vi se på harry potter.
Ska iaf se klart på madagaskar nu och sen får vi se vad jag hittar på, blir säkert några samtal till Carro :)

/ Marlene

Kommentarer
Postat av: ella

Fasiken vad skönt med träning :D

Hur går det med dieten förresten? :)



Madagaskar är ju köng! Pingvinerna äger haha xD

2009-12-06 @ 11:18:48
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback