Förkyld

Fallet blev att jag fick en förkylning och det är så typiskt nu innför det nya året att starta med en förkylning. Kan inte tänka mig att om ca 29 timmar så det ett helt nytt år, tycker dagarna, veckorna, månaderna går så himla fort nu förtiden.

Idag har jag varit till distriktsköterska och fått såret omlagt, hon ville inte smörja på någe kortisonsalva för att såret var lite väl mycket öppet fortfarande och så började jag att blöda medans jag tvättade mig. Har fått en tid på måndag och då ska jag dit och troligen bli sjukskriven på nytt men inget som är bestämt men hon trodde att jag inte kunde gå ut jobba än.
Börjar bli less att vara hemma men kan ju inte klaga på att jag har för lite tid på dagarna men soffan börjar bli utsliten på ett ställe och mina ögon börjar taform efter teven.

Nu ska jag hitta på något annat att göra förutom att kolla på tv, kanske sätta in kort i album eller läsa min påbörjade bok.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback