Brrr, så kallt

Vaknade med att jag hade jätte ont i halsen imorse och det brukar bara betyda en sak förkylning på g, det har blivit värre nu mot kvällen täppt i näsan och småfryser men kan ju alltid hoppas att det inte blir värre än såhär för jag vill vara frisk på nyårsafton.
Blev en snabb frukost imorse skulle iväg och handla basvaror plus en snabb sväng ner på stadium för att pröva pjäxor. 

Vid elva skulle Carro komma och hämta mig, en tripp till matfors för att ge Alva sin julklapp från oss och det var en babypulka men tyvärr var det lite kallt ute idag så blev en snabb prövning av pulkan sedan gick vi in och då bjöd Jessica på fika och vi hade handlat med oss wienerbröd så underbart gott det är med wienerbröd skulle kunna äta mer än 1 men skulle nog få lite ont i magen.

Jag har idag varit på stadium och prövat storlek på slalompjäxor har i ca 2 år gått och kollat på pjäxor plus skidor men har alltid tvekat vad jag ska köpa och att det kanske blir billigare men till slut har det varit försent och köpa grejorna. Igår såg jag ett par på stadiums hemsida som var rätt så billiga och sedan hade dom 15% rabatt på allt alpint men var osäker på storlek men fick hjälpa och han i affären tyckte jag skulle ta ett par större så när jag kom hem från jessica idag så beställde jag ett par och känner mig riktigt glad över det så nu är det bara till att spara till ett par skidor med.

Ikväll blir det soffan för min del och pyssla om mig själv


Såhär ser mina nya slalompjäxor ut :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback