Äntligen snö

Säger bara jippi äntligen har snön kommit och jag hoppas att den är här för att stanna och göra så vi får en vit och fin jul i år med.
Vill ha lika mycket snö som vi hade för cirka 5 år sedan då fanns det snö från början av november och långt in i mars men nu för tiden är det bara blask och det är ju bara vårat fel att det blir så.

Idag har jag varit på klingsta och jobbat och det var väldigt för jag tycker verkligen om både personalen och barnen. Tyvärr så tog jag fel skor så jag började frysa ganska fort efter vi kommit ut men fick låna ett par vinterstövlar av Pia och det vart det genast varmare om min fötter.
Hela eftermiddagen stannade vi inne och pysslade på med massor av olika saker, det var jag och Matilda som stängde våran avdeling idag och det gick bara bra.

Nu ska jag göra ordning lite glögg, pepparkakor och ädelost kanske kolla på en bra film.

/ Marlene


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback