Torsdag

Idag så blev man väckt av Malin som ringde och undrade om jag var sugen på att jobba idag och imorgon men idag gick det tyvärr inte men tackade ja till imorgon, skulle komma och jobba på essviks förskola men senare idag fick jag ett sms att jag inte behövde komma för det var så lite barn imorgon och det gör mig inget att jag inte ska jobba.
Hon skrev upp mig på deras vikarie lista iaf så det kan ju komma fler gånger.

Annars har det inte hänt så mycket idag, varit på gymet och tränat idag gick jag på bandet i 45 min. Vart en aning svettig men det är ju typ mening att man ska bli det när man tränar.
Efteråt passade vi på att gå och sola och det var sååå skönt att ligga där, tror att jag har fått lite färg redan.

Läste en artikel idag på aftonbladet att det finns nya misstankar om att jacksson lever och det är ju ingen som vet det. Kanske allt är en bluff men kan lika gärna vara sant och tror inte at någon av alla fans kommer att få veta sanningen möjligtvis om några år.

Nu ska jag göra mig klar för att åka ut på birsta med Carro, uppdaterar när jag kommer hem ikväll :)

                                                                                                                                                          

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback