Spinning

Har just klivit av spinningcykeln och har så ont i min rumpa men får väl ta det, cyklade enbart 30 min men har redan gjort kondition i morse på gymet.

Har småstädat idag och sedan enbart suttit i soffan tills jag fick idén att åka och hälsa på Jessica och Alva, Dom båda var förkylda men åkte dit ändå.
Alva var faktiskt vaken vid många tillfällen under mitt besök där, hon lekte med tidningar och massa annat skrot. Jag och Jessica satt och kollade på gamla foton som hon hade och man fick tillbakablickar vid många foton :)
Blev bjuden på middag, kycklingsallad med nybakt bröd så gott det var.

På vägen hem så stannade jag och handla hem massor av saker som Olle hade beställt, men det råkade slinka ner en godispåse men den var extra liten och jag har ju varit duktig idag.
Fick ju även med mig nybakt bröd hem av Jessica så kanske man ska ta en nu och dricka lite gott te till.

/ marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback