Söndag

Kan inte förstå att det redan är söndag tiden på helgen går så himla fort att jag inte ens hinner göra något.
Fast det har varit riktigt skönt att vara ledig helgen och imorgon börjar jag inte förns ett så då får man sovmorgon med.

Igår var vi på ikea och kollade på kök vi har hittat ett som vi båda gillar men nu är det bara hur vi ska bygga allt och hur allt ska få plats men det löser sig nog när vi börjar med allt, Ska åka tillbaka till ikea och be dom hjälpa oss med olika saker. Igår var vi på bio och såg på brüno och den var grymt bra man skrattade ju typ genom hela filmen men man måste ha rätt humor för att fatta själva filmen och dom som har den humorn och inte sett brüno bör se den, kan garantera att ni kommer skratta. 

Idag har jag inte gjort så mycket och tänker inte göra det heller, vaknade kl 10 av att Olle ringde så då klev jag upp och åt frukost sen hämtade jag täcker och la mig i soffan och kollade på filmen coctail och fler filmer kommer det att bli men vi halv tre ska vi åka och träna ska bli sååå skönt att få göra av med lite energi. 

Ikväll ska vi äta något gott fick jag höra förut och det låter bara bra det, kanske jag slipper laga maten :P 

/ marlene 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback