Shopping igen

Samma rutin i morse med upp och äta frukost sedan smälta maten någon timme och iväg till gymet och träna. Var mycket skönt och träna idag kändes som om jag hade hur mycket energi i kroppen men det fick räcka med 50 min konditon idag.

Vid två tiden så skjutsade Olle ner mig på stan för att träffa mamma och gå en sväng med henne på stan, vi tittade på kläder åt käre mormor och det var inte de lättaste men hittade något till slut, passade även på att fika lite och jag kunde såklart inte låta bli fika någon extra fett och gott :)
Jag köpte mig ett par baggy jeans har länge velat haft ett par men har inte kunnat bestämt mig men nu köpte jag ett par och är faktiskt mycket nöjd än så länge.
Prövade ett par igår men tyckte då inte om dom men tog en mindre storlek idag och då vart dom genast bekvämare.
Handlade en hel del igår med och mest av att så var jag nöjd över min bh som jag köpte på change den satt perfekt.
Vi inhandlade lite vin också så nu blir det några glass ikväll men inte för många för jag ska upp och jobba imorgon fast det är ju förns kl 12.

Nu ska jag ta och diska undan middagen och sedan sätta mig bekvämt i soffan och läsa någon bra bok.




Denna tröja köpte jag på carlings


Denna underbara bh + trosa köpt på change


                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: sandra

Blir nog den rosa :D hihi

2009-08-30 @ 14:16:41
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback