Ledig

Äntligen är man ledig igen faktiskt 2 dagar denna gång och sedan jobbar jag torsdag och fredag som sista dagarna på denna sommaren.
Förhoppningsvis så kommer det att bli mer jobb längre fram i höst, hade även tänkt göra en hel del i höst med men har inte hunnit planera något ännu.

Igår var jag, Carro, Jessica och Alva på birsta en par timmar gick kollade på massor av kläder och jag köpte mig en kappa som jag är dökär i. Åt även en väldigt god sallad som man fick blanda ihop själv och sånt gillar jag.
Vi hade det mycket trevligt igår, jessica bjöd oss på glass så snäll hon är :)

Idag har vi inte gjort så himla mycket, Olle gav mig en sovmorgon till nio och det var guld värt. Var i väg och tränade en sväng det var typ det bästa jag har fått gjort på hela helgen och sedan hem och laga lunch, blir nog en konditions pass ikväll med men beror helt på hur Olle mår och lust han har.

Kanske ska ta och dammsuga av lägenheten med den nya dammsugaren och se hur den fungerar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback