Hundar på rymmen

Vaknade rätt så tidigt imorse av att simba kom och gosade lite med mig i sängen, låg kvar och drog oss en bra stund och var på väg att somna om vid ett tillfälle men klev då upp och började städa ihop lite. Åt frukost och sedan dammsög jag hela lägenheten och det behövdes kan jag säga vet inte om jag sett så mycket damm förut.

Var iväg på gymet en sväng, tränade armar och axlar idag blev lite kondtion med men sedan åkte vi hem för att göra oss klara för att åka ut på coop forum för att storhandla lite men så blev det inte utan kylskåpet får vara tomt ett tag till. Janne ringde och berättade att båda hundarna var på rymmen, vid halv elva hade dom rymt och klockan var då halv ett på ett ungefär så dom var ute och letade dom utan resultat.
Åkte ut till klingsta ist för att handla för känns som jag inte haft någon chans alls att få träffa Viggo eller Kajsa så därför valde jag att åka och träffa dom.
Drack lite kaffe och pratade lite, Olle gick ut och ropade på hundarna och Janne hade tagit bilen för att åka och leta dom vid ett ställe där dom bruka bli släppta.
Vid tre tiden så hörde vi något ute på gruset och det var Tassa som kom hem och Max kom efter, dom var såååå utmattade att dom knappt orkade hälsa på oss.
Max ändrade sitt humör ganska fort efter han kommit hem och blev jätte rädd för oss, när vi kom nära honom så morrade han arg åt oss men nu när vi skulle åka hem från dom så hade det börja släppt.

Imorgon kommer Kajsa, Viggo och Janne hit ska bli mycket trevligt och det blir att göra ordning en liten lunch innan jag ska iväg och jobba.
Om jag fick välja skulle jag stanna hemma imorgon och umgås med dom ist men i detta fall finns det ingen möjlighet.

Just nu skulle jag kunna trycka i mig en chipspåse och massor av godis, skulle nog kunna få plats med lite bakelser med för mitt sötsug är så himla stort nu men får inte ge efter för lätt heller. 

 Ska nog ta och ge kissarna lite mat sen ska jag krypa ner i sängen och sova underbart inatt

/ marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback