Godmorgon

          
Godmorgon godmorgon!
Så var det en ny dag med nya måsten men än så länge har det inte blivit några för jag har typ fastnat i soffan framför scrubs.
Denna dag bjuder på en träning snart och sedan kanske ska försöka få en tvättid så man blir av med högen inne i badrummet för det blir lite väl mycket tvätt när vi båda tränar så mycket som vi gör.
Om bara några timmar får jag veta vad jag får i lön och jag längtar så otroligt mycket tills dess för jag har noll koll vad jag ska få.

Nu ska jag diska undan frukosten

                                                                                                                                                        

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback