Fredag

Äntligen är det fredag och då kan man slöa till det lite extra, god mat och massa snacks till kvällen och bara njuta av livet.
Idag så arbetade jag min sista dag på denna sommaren och tycker den har gått otroligt fort, tyckte att det inte var länge sedan man var upp och hämtade sist sommarschema men det var typ 3 månader sedan,
har varit ett bra gäng med vikarier i sommar och roligt har vi haft till och från.
Nu är det bara att hoppas det blir mer jobb i höst/vinter och kommer nog tacka ja till allt jag kan få.

Idag har det inte blivit så himla mycket gjort efter jobbet utan åkte och köpte lite kattsand, djurmagazinet hade massor av kampanjer.
Hem och gjorde ordning 2 fläskfilér och sedan blev det middagstajm för min del men tycker det är så fruktansvärt tråkigt att äta middag själv.
Passade på att vila en stund på soffan innan jag åkte och handlade lite varor och på vägen hem stannade jag och hyrde 3 filmer så ni som vill ha tag på mig i helgen vet vart jag kommer att tillbringa min tid.

Nu ska jag ta och göra ordning dipp och chips till Olle kommer hem så ska vi se på wallander.

Trevlig helg alla :)

/ marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback