Cykling

Nu har jag precis klivit av spinningcykeln och idag körde jag 1 timme kan lova att jag har ont i rumpan och att benen är lite skakiga, lyckades bränna ca 500 kcl och svetten en rann kan jag lova.

Idag har det gått väldigt smidigt på jobbet men det var en tid där klockan gick otroligt sakta men då var det bara att hitta på något att göra som tog tid.
Nu är jag ledig i 2 dagar och då blir det att umgås med Kajsa och Viggo som är här på besök från göteborg, ska bli kul att få träffa dom.
Tyvärr så måste jag hinna med att boka tvättstugan med för nu börjar mina 70 par sockar att ta slut.

Nu ska jag en en varm och skön dusch innan Olle kommer hem ¨från jobbet, uppdaterar något mer i veckan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback