Ny mobil

Igår var jag och hämtade ut min nya mobil på ica (posten) och då passade jag på att ta en promenad hem och det gick väldigt fort men det var skönt att röra på sig.
Väl hemma så satte jag mobilen på laddning och läste sedan igenom alla papper och nu för tiden behöver bara mobilen ladda i 3 timmar förut skulle ju den ladda 16 timmar innan man kunde börja använda den.

Idag har man varit i skolan sen så åkte jag ut på birsta och köpte mig en mobil bag så man slipper få repor på displayen. Åkte sedan och tränade kondis i 30 min och hem och duscha slänga i sig lunch och åka till jobbet det var stressigt men jag hann med allt.

Nyss kommit hem och nu sitter man här och medans jag skriver kollar jag på singin bee, så bara program :)
Nu ska jag göra lite kvällsfika och sen blir det sängen för mig ska upp kl 6 imorgon bitti.




Såhär ser min nya mobil ut.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback