Måndag

Nu var det ett tag sedan jag skrev och det beror på att jag har jobbat hela helgen sen har jag inte haft ork att uppdatera något.

I fredags så var vi i Klingsta typ hela dagen och kvällen, Anders, Karin och pojkarna hade kommit upp från Uppsala så vi åt middag där och bara hade det trevligt.
Olle hjälpte Anders och tvätta bilen och jag var ute och njöt av det fina vädret.


Lördag och söndag så jobbat jag det underbara 12 timmars passen och var rätt så mör i kroppen när jag kom hem så då blev det sängen typ på en gång.
Men man ska inte klaga när man får jobb men ibland kan man bli så trött bara i kroppen att man inte orkar jobba men när lönen kommer så var det värt alla tidiga mornar.

I dag har jag varit med Carro på birsta, gick och kollade runt. Köpte presenter åt Olle som fyller år på torsdag så nu det klart eller kanske ska köpa en sak till.
Åkte och handlade på City cross och sen släppte jag av Carro hemma och så åkte jag hem och la mig på soffan en stund innan jag skulle börja laga mat.

I lördags så kom Jessica och Jonas efterlängade bebis, den blev en liten Alva så man får säga stort grattis till de nybliva föräldrarna och lycka till med allt.
Alva ska få sitt första påskägg när vi träffar henne.

Nu ska jag åka och gå ett varv runt sidsjön

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback