Länge sedan

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev något här, har inte haft någon lust eller tid.

I söndags så fyllde man hela 21 år och det känns ännu ingen skillnad med att man blir 1 år äldre :P
Fick en födelsedagsmacka på morgonen av min sambo och den var väldigt god. Åkte sedan iväg till gymet som öppnade 10 för att springa av mig och det var skönt men var lite stressad för mina vänner skule komma vid halv ett. Åkte hem duschade av mig, gjorde ordning tårtan som jag skulle bjuda på.
Vid ett kom Carro, Kattis, Larsa och lilla Caddy, av dom fick jag presentkort på ikea och presenten  fick jag av jessica och jonas som tyvärr inte kunde komma.

Senare på kvällen kom mamma, pappa, peter, mormor, janne, pia. Utav Mamma och Pappa fick jag pengar, kokbok och en häng pelagon som heter marlen som mitt namn.
Utav Peter fick jag en flaska vin, Mormor fick jag påskägg och en slant. Pia och Janne fick jag boken marley och jag, presentkort på stan och av Olle fick jag lego star wars och madagaskar 1 och 2. Är väldigt nöjd med alla presenter jag fick.

Idag har jag jobbat morgon på jobbet och det gick fort hade bara tid till två så det var skönt att komma hem i tidig.

Nu sitter jag framför tvn och pratar med jessica samtidigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback