Hundvakt

Min dag började med att väckarklockan ringde 06.20 för vid 06.30 skulle Larsa komma med Caddy. Jag var rätt så seg men när väl caddy kom så vaknade man till liv :)
Tog en halv lång promenad med honom och Olle vägen upp till södra, han och vi var nöjda efteråt och caddy sov ca 1 timme innan han var lekfull som tusan.
Resten av dagen med honom har jag bara vara ute och rastat honom med jämna mellanrum.

Simba min lilla gubbe verkar ha det tufft med kissandet, fortfarande blod i urinet men jag hoppas att det går över snart för jag tycker så synd om honom. Jag ger honom smärtstillande och inflammationsdämpande så hoppas att det värkar bra på honom så han slipper ha så himla ont när han ska kissa.
Jag hoppas för allt annat att han blir frisk igen och slippa ha dom besvär han har.

Nu ska jag börja gör ordning lite middag tills älsklingen kommer hem.
Ikväll är det även greys så ikväll blir det soffan för våran del.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback