Hundvakt :)

Imorse blev jag väckt av att Carro min underbara vän skickade ett sms och frågade om jag var vaken :P Bara för att hon hade varit uppe sedan halv sju, för igår när jag hade tackat ja till att vara hundvakt så kom jag på att det skulle bli stessigt för oss att hinna med träningen och sedan besikta bilen och Caddy skulle ha fått varit ensam hemma och det är ju inte det roligaste för honom så Carro erbjöd sig att ta honom på förmiddagen och sen skulle hon komma med honom till mig innan hon skulle börja jobba.
Tackar dig Carro för att du är så himla snäll när allt bara blir bara för mycket för mig, du är en mycket bra vän.

Caddy kom till oss vid halv elva tiden och då var Carro tvungen att åka hem och hämta hans mat m.m. så hon kom tillbaka vid elva tiden med hans saker och då passade vi på att ta en promenad med honom så vi gick jämns med E4 och upp i skogen fick vända efter halva vägen för jag hittade inte stigen som jag letade efter.
Caddy var helt galen där uppe säkert en massa nya dofter av andra djur.
Har inte gjort så mycket mer än att bara ta det lugnt, var ner en sväng på stan och uträttade nåra saker.
Just nu ligger Caddy helt utslagen här brevid mig på golvet, husse kommer nog och hämtar honom snart.

Ikväll blir det tonfisksallad till middag, var sugen på något gott men ändå lättlagat. Sedan är det ju Greys ikväll så jag kommer sitta bänkad framför tv:n ikväll.

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback