Lördag

Hej!

Idag är man ledig och vilket härligt väder det har varit idag. Fick städutbrott idag, har dammat allt jag kan hitta plus dammsugning men det känns skönare att ha en städad lägenhet att åka från och sedan komma hem efter semsetern och då är det fortfarande lika städat :)

Har börjat småpacka våra väskor idag, bokad tvättstugan så man får tvätta innan man åker jag vet ännu inte vad jag ska ha med mig. Det beror ju på vad det blir för väder där nere jag hoppas att det blir sol och sol så man kan få lite färg på sig.
Kom på att jag har inga bra skor att ta med mig så mamma kommer in på måndag så jag får prova lite av hennes skor och om jag inte kan ha dom ska vi gå och köpa ett par, tur att man har en snäll mamma :)


Nu ska jag gå och en äppelpaj och sen ska vi se på film ikväll. Helt enkelt en myskväll :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback