Ledig

Hej!

Idag är man ledig eller ska säga såhär än så länge är jag ledig, dem kan faktiskt ringa när som helst.
Gick en morgonpromenad imorse och det var riktigt skönt hade tänkt försöka gå ner lite i vikt igen har gått upp när jag slutade röka för ca 2 månader sen.
Plus att man vill se lite bättre ut när man ska till Italien får se om jag lyckas med det har 8 dagar på mig.

Har varit på stan med Kattis idag hon köpte kläder och jag köpte en till resväska så jag och sambon har varsin.
Köpte även en parfym för jag är parfymlös och klarar mig inte utan parfym tills jag kan köpa på taxfreen.
Medans i var på stan ringde dom om jobb och det känns skönt att få arbeta så mycket som möjligt innan vi åker på semester.

Ikväll blir det att ta de lugnt med sambo och bara mysa kanske ta ett varmt bad.
Kanske skriver ett inläg imorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback