Kakeldags

Hej!

Imorse var jag och jessica till sporthallen och simmade lite. Simmade ca 30 längder och nästa söndag ska vi simma mer :)
Efteråt var jag och Olle ut på elgiganten och byte våran nya fläkt för den ville ej fungera som den skulle, köpte den i torsdags så vi hade inte ens hunnit börja använda den.
Vi håller på och renoverar vårt kök eller vi lägger nytt kakel och så då passade vi på och köpte en ny fläkt. Svärfar var här igår och hjälpte Olle med en början om jag får säga mitt så blir det väldigt snyggt. Men än är det inte klart.
Lägger upp den bild sedan men på den har vi inte hunnit och foga kommer lägga upp en till bild när det väl är klart.

Igår var jag, Olle och Jessica till Munkbysjön vid viskan ungefär för det var marknad där, Jonas skulle följa med men han var lite väl bakfull för att kunna åka bil. Så vi fick släppa av han vid hedbergska så skulle han gå hem för bil kunde han inte åka.
När vi kom dit så insåg vi att det var väldigt mycket folk, trodde jag faktiskt inte man fick tränga sig fram för att ens kunna gå där. Men vi köpte lite gosaker och lite bröd. Nybakat tunnbröd och segkakor smaskens.

Ikväll så ska vi nog äta tacos var så länge sen vi åt det, sen ska vi nog kolla på någon bra film
Imorgon ska man upp och jobba, har inte jobbat på flera dagar nu så det börja bli lite långtråkigt.

Så här ser det ut för tillfället

Lite rädd för alla ljud

Nu ska jag fortsätta och hjälpa gubben min
Höres

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback