Söndag

Hej.

Inatt har jag sovit som en kratta, mest legat i en dvala tycker verkligen inte om dom nätterna och tur är väl det att dom inte förkommer så ofta.

Nu sitter man här och pojken spelar ps3 spel vet inte vad jag ska hitta på idag eller på eftermiddagen ska jag hem till mina föräldrar för pappa ska få byta däck på min bil. Sen ikväll kanske dom kommer och hälsar på men det beror på när mamma måste hämta min bror för han körde omkull med crossen igår så troligtvis har han brytit nyckelbenet.

Måste gå ner och boka en tvättid för det börjar bli slut på kläder och korgen börjar bli överfull :P Om jag inte får något jobb imorgon så blir det till att tvätta kan jag lova.
Igår så jobbade man och det var okej men hade ett 10 timmars pass men får se på den bra sidan att man får bra med pengar.

Nu har jag äntligen kommit fram till vilken tatuering jag vill, men hur den ser på ni se när den är gjord annars är det inte kul, Olle ska göra sin den 27 denna månad men jag får säkert vänta in i november. Det spelar ingen roll utan jag har iaf bestämt mig jag tar en tid när det finns.

Den sista oktober ska jag träffa en studievägledare som jag hjälpa mig fylla i papprerna till komvux så jag kan säka till hösten och nu känns det som om jag har kommit en bit på vägen.

Kanske ska gå och småstäda lite börjar bli uttråkad.
Ni får hade så bra

Kramar

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback