Hemma igen

Hejsan!

Nu är man hemma igen från Italien och kan bara säga att det har varit helt otroligt roligt, mysigt och varmt. Saknar redan Tropea men kan alltid hoppas på att vi kommer åka tillbaka dit nästa år.
Det jobbigaste med denna resa var ändå tåget mellan rom och troepa för det tog oss ungefär 5 timmar kanske mer, man satt som en ostkrok.
Idag har jag så ont i skulderbladen och axlarna men lite massage så kommer det att bli bättre.
Jag tycker att det var roligt att åka med hela Olles släkt sammanlagt var vi 13 personer och det ibland blev det jobbigt när vi skulle äta tillsammans men det löste sig tillslut och alla fick sin mat och var nöjda.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, ska åka och handla lite mat och så sen blir det en myskväll.
Har ju saknat mina älsklingar i 11 dagar.

Kommer några bilder här.

  Staden

Staden

Olika bilder

Olika bilder

Olika bilder

Kommer mer bilder vid nästa inlägg

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback