Fredag igen

Hej!

Denna vecka har varit så tråkig eller inte helt men har varit arbetslös hela veckan och är så less att vara hemma och vänta på att dom ska ringa mig.
Känns inte som om det vore fredag idag iaf men enligt almanackan är det de och ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på men något roligt blir det kanske.

Var och såg på rallybrudar på bio härmonkvällen och den var ju bara så bra, det var typ bara jag och jessica som skrattade i hela salongen men den var ju rolig, kan rekommendera den till er som inte sett den.

Idag är det bara jag som är ledig av gänget, dom andra bara jobbar och står i och jag sitter hemma och slappar framför teven.
Kanske ska ta och städa lite nu

Höres

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback