Tisdag

Idag är det tisdag och jag har jobbat som vanligt, sista timmen gick väldigt sakta och jag var inte ensam om det.
Efter jobbet åkte jag och hämtade Carro, skulle till jobbet men hade ingen bil tur att jag slutade när jag slutade. Passade på att gå ner och hälsa på Jessica nere på byggen hon sitter i ute kassan.  Köpte lite orkidéjord av henne.
Åkte och hämtade Olle på hans jobb passade på att handla lite, dom hade massa 10 kr varor och sånt tycke jag om.

När vi kom hem blev det mat och sedan dess har jag legat på soffan och tagit det otroligt lugnt, kändes som jag behövde de.
Nu kollar jag på ugly betty men funderar på om jag ska ut och gå en sväng innan house börjar? :P

Återkommer någon dag med mer fakta om mitt liv :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback