Nyttig

I ca 3 dagar har jag försökt vare väldigt nyttig och är faktiskt rätt så stolt över mig själv, har ätit mycket bättre mat och undvikit godis, chips, dricka mm. Resultatet blev 3 kilo ner :) Sånt tycker jag om när man verkligen kämpar för att få ett bättre liv.
Veckan innan så gick jag till och från jobbet varje dag men blev less på de och tycker inte om att gå själv. Se om man kan tvinga med sig någon.

Nu ska jag göra det lilla sista till min matlåda innan jag ska iväg till jobbet, idag avverkar jag åttonde dagen av mina arbetspass, tycker att det har gått rätt så bra men känns inte kroppen den behöver vila upp sig någon dag nu :)

Vi hörs något

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback