Ny vecka

Idag är det ny vecka igen dom går så fort nu tycker jag och ändå jobbar jag inget. Har vart ledig i snart en vecka det är faktiskt rätt så skönt att få ladda upp ny energi.

I helgen har det inte hänt så mycket, i fredags så var jag med Carro och Ida hennes kusin. Min älskade Carro har skaffat sig ett husdjur rättare sagt en hund och hon heter Tindra. Tindra är en blandning mellan en lancer och sarplaninac, hon är helt underbar så himla söt hund. Kan förstå att hon köpte henne för hon är så fin.
Har tyvärr inga bilder på henne men kan nog ordna några.
Alla som har mött henne när Carro varit ute med henne har sagt att dom inte har sett någon sötare hund.

Idag har jag åkt bil typ hela förmiddagen, skjutsade Olle till jobbet, passade på och handla då och sen åkte jag till Carro hon var hos hennes mamma så då fick man träffa snyggingen igen. Blev kvar där en stund, drack lite kaffe och busade med Tindra medans Carro duschade.
Sedan åkte jag efter Carro till City Cross, pratade lite med Jessica och Kattis som jobbar på byggen sen gick jag in på City Cross och handlade lite mer för dom hade massa billiga annons varor.

Nu sitter jag här och skriver ska snart åka och hämta Olle på jobbet sen ska vi laga mat och kanske åka upp till Carro och Tindra.

Hade så bra så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback