Godmorgon

Godmorgon får jag säga, vaknade vid halv två på eftermiddagen. Har jobbat natt som var och det gick jätte bra trodde inte att jag skulle sova så bra och länge som jag gjorde.
Ska göra ordning lite mat till oss om en timme, Olle borde komma hem vid halv fem sen ska jag lägga mig och sova igen, ska ut och jobba i natt som kommer med.
Min vardag kommer i obalans men vad gör man inte för lite pengar :)

Just nu sitter jag och kollar en väldigt dålig film så jag funderar på om jag ska ut gå en promenad istället, få lite ny friskluft i min hjärna.
Eller så tar jag och städar lite grann och gör fint, det är faktiskt ett måste snart för det är lite dammigt här. Mina kära katter dammar ner så mycket.

Vi hörs nu ska jag göra lite nytta

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback