En ny vecka

Så var det ännu en ny vecka tycker att veckorna går så himla fort.
Idag har jag bara tagit det lugnt, samlar upp ny energi fall att man får jobba flera dagar på sträck.
Kollade på andra avenyn hela tiden imorse, den serien är kung tycker jag.
Var så sorgligt imorse, så det kom en och annan tår men det var värt dom :)

Eftermiddagen spenderade jag hos Jessica, vi drack kaffe och löste korsord vi riktiga tanter vi :)
Vi snacka en massa också det är trevligt att bara sitta där och prata, solen värmde oss så skönt.

När man kom hem så kände jag för att städa lite för det behövdes verkligen har inte sett så stora dammtussa under soffan någon gång. Sen så tog jag mig en glass som belöning.


Tänkte lägga upp lite bilder på hundarna från Klingsta, dom är så söta.

          
       Freja                         Tassa                    Tillsammans         Tassa och bollen



       Förvånad

Kommentarer
Postat av: Carro

Otroligt vackra hundar..Hur underbara som helst..=)

2008-05-13 @ 23:06:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback