Crusing

Igår var jag, min sambo och Carro uppe i Timrå på crusing. Vi åkte upp lite för tidigt för alla hade inte kommit igång ännu.
Men några snygga billar fanns dte iaf att kolla på, efter 1 timme åkte vi hem igen för jag frös ville hämta mer kläder, sällan att jag fryser men jag. :)
Vi åkte hem till mig så jag fick klä på mig mera kläder sen tog vi en sväng ner på stan men var inge mycket folk alls.Vi åkte hem med mig käre sambo för han ville inte följa med upp till Timrå igen.
Väl uppe där så träffade vi stefan men vi bestämde oss för att gå ner och kolla på bilarna ist.
Denna gång var mer bilar och mycker mer snygga, även några muskelbilar dom är härliga dom.

Just nu så sitter jag fortfarande i morgonrock och det är så skönt. Jobbet ringde imorse och frågade om jag ville komma och jobba mellan 12-16.30 tackade ja till de men det dröjde inte länge innan dom på jobbet ringde igen och insåg att dom hade gjort fel, det var redan en person insatt för den tiden men jag fick komma och jobba 15-20 ist. Tackar inte nej för det är ju storhelgsob :)

Ska ta och göra ordning någon matlåda till jobbet nu och lite lunch.

Hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback