Birsta

Hej!

Idag har man averkat 5 dagar av 8 dagar på jobbet, börjar känns tröttsamt men det är jag själv som bestämmer hur mycket jag vill jobba, blir ännu bättre när lönen kommer.

Efter jobbet kom Carro och hämtade mig, skulle på birsta och handla nya jeans.
Först skulle Carro skälla lite på media markt hon hade fått problem med kameran.
Olle kom också, vi gick runt ett tag innan jag lyckades hitta några jeans som jag ville ha, hittade ett par för 600 kr. Snacka om att det är dyrt med jeans men dom håller ett bra tag.
Vi kollade även in nya max i birsta tyckte att det var lite litet men jag är som jag är, beställde ett friscomål och det gjorde Olle med, när vi tog fram våra hamburgare så tyckte jag att min hamburgare var plattare än Olles men tänk inte mer på de, när jag hade ätit upp nästan hela så tyckte jag att det var lite väl mycket med bacon på och Carro frågade vart min hamburgare var och då började jag tänka efter. Fick nog aldrig någon hamburgare därför det var mycket bacon på. Synd att man inte såg det tidigare kunde man ha sagt till dom. Hädanefter ska jag börja och kolla om jag får med hamburgare.

Nu har jag kommit hem och slagit mig ner i soffan, har plockat ihop lite småsaker som låg framme. Nu tänker jag bara lata mig tills jag ska sova. Upp tidigt imorgon och jobba.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så jävla duktig!Man borde faktiskt märka om man inte får en hamburgare på hamburgaren...haha

knäppis

2008-05-06 @ 12:57:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback