Tjejkväll!

Hej!

Igår var jag på bergsåkers trav dom hade tjejkväll där. Var där med några från jobbet och hade det väldigt trevligt faktiskt. Jag och en till var på stallbacken och fick en liten guidning tur, det var kul och se baksidan av det hela. Vi åt en god soppa men jag tyckte att den var lite väl för salt och vi drack lite grann blev inte mycket för man måste vara skärpt när man är med jobbet. Vi köpte ett färdigt system men vann tyvärr inget hade varit kul om vi hade gjort det. Nu ska vi börja och köpa harry boy varje fredag, det ska bli kul.
Alla fick varsinn ros av kuskarna och dom andra som var med tyckte att jag skulle få dom för jag fyller 20 nästa lördag :)

Ikväll har jag varit på bio med Carro och Kattis, vi såg 27 dresses och den var bra men inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Kan tipsa er om att se den för dom som gillar romans och drama.
Vi alla var så trötta efter bion så vi bestämde oss för att åka hem, annars hade vi nog hamnat nere på fraktarna. Men det kommer fler gånger man kan åka dit och kolla läget.

Nu ska jag se klart på en film och se blir det nog sängen känner mig trött fast jag har varit ledig idag och bara latat mig på soffan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback