Nordic

Hejsan

Idag följde jag med Kattis till nordic hallen där det var en mäss om jobb, lite insperation är aldrig fel att få.
Det var roligt att få komma ut och göra något annat än att bara vara hemma på lediga dagar, sen så åkte vi och köpte korv på ok city, var länge sen man åt kokt korv det är så underbart gott :)
Vi åkte bara runt sen och gjorde olika ärenden sen efter allt så åkte vi hem till mig och kollade på tv och satt bara och pratade om olika saker, roligt att prata gamla minnen.

Nu sitter jag här och kollar på tv och ska snart göra mig något att äta till middag..Se om man kan hitta något ätbart i kylen.

Ikväll ska jag åka och träna som jag inte har gjort på år och dar, närå men 2 veckor iaf. Det ska blir skönt att få röra på sig igen.

Hörs kanske mer ikväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback