Ikea :)

Idag så sov jag till klockan elva och det var riktigt skönt, men mina kissar plus pojkvän ville att jag skulle klivit upp ännu tidigare. Jag var så trött på morgonen så jag var väl behövd av sömnen.

Vid tolv kom Janne och hämta oss för han skulle följa med oss ut på ikea, för Olle får inte anstränga sig för mycket och garderober väger mycket, speciellt våran 174 kg.
Tur att vi fick hjälp säger jag, Allt som allt gick det på 4700 kr, 4000 tog jag på min kredit och resten på kortet vill inte ha så mycket skuld :P
Men är riktigt nöjd med utrymmet av garderoberna, dom är höga och bra med plats.
Nu har vi montera klart dom men så klart så fattas det saker och så men det fixar sig alltid, får åka ut på ikea imorgon och köpa till resten av sakerna.

Nu dricker jag honungsvatten för jag har så fruktansvärt ont i min hals, kan knappt svälja. Sen ska jag sova hade jag tänkt.

Hörs imorgon.



image10 image11
Sådana garderober köpte vi idag, fast dom sitter ihop



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback