Vigge

Hejsan!

Vilken härlig värme det har varit idag synd bara att man har varit inne den mesta tiden av dagen, så blir det att man jobbar.
Jag och Carro åkte upp till Vigge för att bada och träffa Tindra och Carros mamma, hon bjöd på mat snäll hon är.
Vi passade på och bada med innan vi åkte till stugan. Det var så varmt i vattnet kanske de var 22 grader eller mer, det var alltså riktigt skönt och bada hade kunnat legat kvar där länge.
Vi var där någon timme sen så var det tänkt att Carro skulle sova över där men bestämde sig för att åka snålskjuts med mig in till stan.

På lördag ska jag vara hundvakt åt Tindra, det ska bli kul och få umgås med henne en hel dag. Kanske ta med henne till Klingsta så hon får träffa Tassa dom har så kul tillsammans.

Nu ska jag se på Hells kitchen så skriver kanske något imorgon eller på lördag så får ni höra hur det gick med Tindra.

Hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback