Värme

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här men det har ine hänt så himla mycket. Får skriva några rader nu :)

Idag har jag jobbat men slutade rätt så tidigt kl tre. Imorse insåg jag att jag hade lyckats glömt mitt kort till omklädningsrummet. Så nu visste jag inte hur jag skulle komma in för det är typ bara jag som byter om där inne och testade mina arbetskamraters kort men det funkade inte heller, typiskt. Fick låna ett par skor som var 37 och i vanliga fall har jag 39-40 så mina tår gjorde ont men hade inget val.
Min sköterska tipsade om att chefen på rönnen kunde öppna dörren åt mig så jag ringde henne och vilken tur jag hade att hon jobbade idag så hon öppnade dörren åt mig så nu kommer jag inte glömma mitt kort i skåpet en gång till :P Men det är ju typiskt mig att lyckas med något sånthär.

I eftermiddags så åkte jag och badade på dyket med Carro och Jessica och det var väldigt skönt i vattnet. Simmade lite grann men Carro tyckte det var så kallt så hon gick upp och solade lite. Var faktiskt varmt länge i kväll.

Nu ska jag lata mig på soffan innan jag ska sova, ska upp tidigt imorgon.

Hade så bra alla  :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback