Bee Movie

Hej!

Idag har både jag och älsklingen varit lediga och det var skönt. Åkte hem till mina föräldrar och hjälpte dem installera det sista med dras nya tv. Har varit mycket strul med den men nu så är allt färdigt och nu har dom en ny tv och en ny digitalbox. :)

På hemvägen tog vi en sväng förbi Klingsta och drack lite kaffe, Olle skulle ändå hämta hem sin bil.
Pratade lite om Italien nu är det bara 8 veckor kvar, visst det är lång tid men tiden kommer bara att försvinna utan att man inte hinner reagera.
På Fredag ska vi gå och göra ett pass, som kostar 400 kr st dyrt men det håller i 10 år så det blir ju 40 kr / år.
Köpte med oss en sallad när vi åkte från klingsta det var gott men godast är egen sallad som man gör.

Nu kväll så bestämde jag mig för att jag ville se på Bee Movie och den var ju hur bra som helst varför har man inte sett den tidigare. Kan verkligen rekommendera den till er som inte har sett den.
Nu ska jag ta min bok och läsa ett kapitel innan jag somnar för natten, är ledig imorgon så man kan ju lata sig ordentligt imorgon.

Godnatt allesammans
Hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback