Work :)

Idag blev det en tidig morgon, väckarklockan ringde 05.40 då var det bara upp och hoppa. Har jobbat idag 7-14, skönt pass och bra med pengar för det behöver verkligen jag så jag kan spara till våran resa utomlands. 
Imorgon kommer lönespecen och det ska bli undebart att se vad man får i lön, det är jul jul och nyårslön som kommer :)

Den 8 februari kommer bli en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv, min morfar ska begravas då och det kommer kännas så fruktansvärt jobbigt och se mamma och mormor vara så enormt ledsna.
Begravningar är inte en favorit och jag är nog inte ensam och tycka så om den saken.
Får träffa min kusin som jag inte har gjort på ca 8-9 år, kan vara en positiv sak.

Just nu håller jag på och tvättar, vägrar få ihop lika mycket tvätt som förra veckan, tvättade 9 maskiner då. Förstår inte hur 2 personer kan åstakomma så mycket tvätt. Så vi får lov att tvätta 2 gånger i veckan.
Nu ska jag ner till tvättstugan och hänga tvätten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback