Tassa :)

Hejsan!

Idag har jag om min sambo vare och hälsat på Tassa och Freja,  båda hundarna är helt underbar. Tassa är så söt och ibland helt sjövild men det räknas inte alltid för hon är ju en valp :)
Tassa är så snäll att vara med, får se nästa gång vi hälsar på dom nästa gång.

Pojken min har troligen fått magsjuka, tänk att den tiden inte är över än. Fast det var nog mitt fel, alla på mitt jobb har magsjuka och jag jobbar på ett äldreboende. Så det är svårt att undvika smittan men gjrde så gott jag kunde.
Fast han klarar sig nog, imorgon har det försvunnit och han är frisk igen.

Kan fortfarande inte tro att min käre morfar inte finns kvar, det känns så fel allt. Men måste nog inse det snart att det är bara så och det är livets gång.
Men jag saknar honom, världens goaste morfar. Ska åka och hälsa på mormor någon dag och se hur hon har de.
Kan inte förstå vilken saknad hon ska ha, ensam i lägenheten dagarna och dagarna ut.


Nu ska jag forsätta att städa sen ska jag iväg och träna :) vad skönt det ska bli..

Hej så länge

image4
  Tassa, en så söt hund


image5
     Freja


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback