Morfar

Hej!

Ännu en dag på jobbet men är helt fantastiskt att jag fortfarande får jobba kvar, tackar jag till varje tid jag kan få.
Snart har det gått 2 veckor sen du kom hem från Miami och det känns så underbart att du är hemma igen, ibland får jag en känsla av att du aldrig for bort 4 månader.


Mamma ringde på jobbet imorse och gav mig ett jobbigt besked, min morfar har gått bort. Imorse somnade han in på sjukhuset och han led nog inte mycket dom sista timmarna.
Det känns så fel att min morfar inte finns kvar hos mig eller våran familj längre. Han blev 89 år men skulle fylla 90 i februari så han fick ett långt liv ändå. Som min mormor sa idag på sjukhuset
- Detta är livets gång, alla ska vi dö någon gång.
Det var jobbigt och se henne ledsen, hon var förtvivlad över vem som skulle dra upp klockorna, för hon kan inte.
Imorse klockan 04.56 vaknade jag av en konstigt känsla och kunde inte somna om igen och det var då min älskade morfar somnade in.
Han har varit en helt underbar person, bättre morfar kan man inte hitta.
Morfar har alltid funnits hos mig, tagit mig överallt dit jag har velat, varit i skogen med mig. När man har kommit hem från alla äventyr med morfar har mormor stått klar med mat.
Dom har/ är helt fantastiska personer och hoppas att mormor kan få leva många år till.
Har bara goda minnen av morfar som person, han bidrog med en stor del med pengar till mitt körkort och det kommer jag att komma ihåg.
- Morfar, du får hälsa så mycket till farmor, farfar och min syster Malin.

Nu ska jag ta mig en avslappnade bad och bara lyssna på relaxemusik

Hej så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback