Äntligen kommer du hem

Hejsan

Idag har jag tagit det lugnt och bara legat framför teve, kollat på desperate hemmafruar tycker om den serien jag..
Fast vi var iväg och tränade på eftermiddagen och det kändes skönt.
Känns skönt att få prata av sig med Jessica, hon är en bra lyssnare fast hon är lite lumsk ibland :P Haha!

Imorgon kommer du hem gumman, fatta vad jag har längtat efter dig! Ska bli så kul, är så uppjagad av att du är hemma igen efter 4 månader.
Kan nästa inte tro att det är sant men det är det ju. :)
Tänk att få sitta och prata i mobilen med dig, våra meningslösa samtal med varandra, allt roligt vi gjorde på nätterna och bara få sitta och snacka skit om allt och alla hemma hos jessica, vi tycker om hennes balkong och kaffe.
Imorgon får du en bamsekram av mig,

Du är den personen som fick mig att bli den jag är idag, du finns alltid vid min sida.
Älskar dig idag, imorgon, och för alltid.

Hej på er så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback