Titanic

Hejsan!

Igår så jobbade man igen och det känns skönt att få jobba ganska mycket ändå. Men i helgen har jag sagt ifrån mig arbete om det inte är riktigt kris.
Igår innan jag for till jobbet, så började jag kolla på filmen titanic men hann inte se klart hela så jag fortsatte nu i morse och såg den.
Vilken sorglig film, grät nästan igenom hela filmen. Skulle kunna se den där filmen 10 gånger till.

Ikväll ska man ut på krogen med Kattis och Carro, det ska bli så kul att umgås med alla igen. Vi ska ha så kul, dansa och dricka hela natten lång :) Haha närå så full vill jag inte bli.

Nu ska jag ut på birsta och handla lite smått och gott. :)

Vi hörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback