Tisdag

Hejsan!

Idag är man ledig och ni kan inte tro hur underbart det är, sen ska man jobba resten av veckan skulle egentligen har jobbat idag men tackade nej, ville gärna ha någon ledig dag denna vecka.

I Torsdag förra veckan satt jag in en p-stav i armen och det gjorde alls ont.. Känns skönt att slippa ta p-piller och än så länge har jag mått bara bra.
Man har ju hört många som har haft många jobbiga biverkningar.

I fredags så begravdes min käre morfar och det var en väldigt fin begravning, sorligt men det gick ändå bra. Kändes konstigt när man kollade på kistan och man visste att morfar låg i den.
Träffade min kusin och moster som jag inte har träffat på typ 12 år och det kändes konstigt men ingen av dom hade ändrats..

Nu ska jag göra mig klar för att följa med pappa på sjukhuset, nu ska han få veta om han måste börja jobba igen eller bli fortsatt sjukskriven och göra ännu en operation.

Hej så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback