Sovmorgon

Hej!

Idag fick jag sovmorgon och det var skönt, vanligtvis bruka våra katter komma och väcka oss tidigt på morgonen. Fast inte idag, det var snällt av dom.
Efter frukosten åkte vi till klingsta, Olle skulle fixa något med bilen. Jag satt och kollade på damernas super G, sen somnade jag i soffan tills det var dags för lunch. Pia hade gjort något jätte gott, fast det gör hon väldigt ofta.
Sen gjorde inte jag så mycket mer, kollade på mer tv medans Olle grejade med bilen.

Har besällt tid för klippning och färgning den 18 feb men kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ta. Det är ett svårt beslut. Hade helst velat klippt mig innan begravningen men det får gå bra ändå.
Kanske någon som har något tips om vilken färg jag ska ta? :)

Nu ska vi åka och träna, skönt sen när man kommer hem kan man ta en långt härligt bad med massa skum :)
Resten av kvällen blir bara mys framför tv och kanske något gott att mumsa på.

Hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback