Sol :)

Hejsan

Idag har man jobbat igen :P Ibland är det faktiskt riktigt kul att jobba med dom på jobbet, man kan få sig ett gott skratt många gånger om dagen.
Imorgon ska jag jobba igen fast på en annan avdelning och det kommer gå bara bra, det enda som är jobbigt det är att det är en lång pass på 10 timmar. :S

Känner även av att jag kommer bli förkyld, min sambo tycker att jag ska dricka kang jang men inte då. Förkylningen får bryta ut själv.
 Har nyst hela kvällen, så jag är lite täppt men så är det när man är på väg att bli förkyld.

Idag fick man känna av den varma vårsolen, och det var  skönt. Man hörde hur fåglarna kvittrade :)

Min älsklings gumma har blivit inlagd på sjukhuset igen, fast i sverige denna gång som tur är. Dom tror att hjärninflammation har återvänt, just nu väntar dom på hennes journal från USA.
Sedan så har hon fått gjort två ryggmärgsbedövning och båda gånger har dom misslyckats. kan säga att hon har ont i ryggen.
Carro ska få sova över tills imorgon, hoppas att hon får komma imorgon och att dom har hittat något fel.

Nu ska jag gå och sova, upp och jobba imorgon.

bye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback