Soffdagen

Nu var det ett tag sen jag skrev här men har inte haft tid riktigt. Har jobbat och tagit det lugnt.

I fredags som var nu så var jag till doktorn och fick hjälpa med mitt illamående. Det började i runt jul första gången jag kände av de och efter 1 veckan ungefär så försvann det och kom inte tillbaka förns nu då för 2 veckor sen kan man säga.
Nu fick det vara nog så jag fick tid och där konstaterade doktorn att jag hade magkatarr, vilket min mamma trodde att jag hade första gången.
Alla trodde jag var gravid men tog ett antal tester och visade negativt så det var jobbigt att inte veta varför man mådde illa och inget kunde man göra åt det heller.
Men ska äta piller i 14 dagar, morgon och kväll nu och får hoppas att det försvinner sedan annars skulle kontakta dom igen. Fungerar inte magen som den ska så fungerar absolut inget annat heller.

Idag och imorgon är jag ledig och den tiden ska jag ta vara på.. Lata mig och inte planera dagen i förväg. Kanske gå på birsta i lugn och ro.

Nu ska jag kolla på någon bra film, hörs något mer..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback