Onsdags morgon

Hejsan!

Imorse hade jag verkligen inte ro att lika kvar i sängen, fick ont i ryggen med och det får jag bara om jag ligger för länge. :P jag är ju en annorlunda sort.
Klev upp och åt frukost, kollade på bridget jones dagbok var så länge sen jag såg den.
Så nu har man bara del två kvar av den att se..

Nyss kommit ut ur duschen, tycker om att duscha jag är nog inte ensam om det. Vem tycker inte om varmvatten som forslar över en. :P Haha
Kollar på smalleville, bra serie. Ikväll börjar lost säsong 4 och grey's anatomy igen, ska bli kul att se på dom serierna igen. Men det värsta är att jag jobbar till klockan halv tio i kväll så jag får väl spela in något av programmen.

Nu ska jag klä på mig och göra mig halv klar innan bussen går, Vi hörs

bye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback