Onsdag

Klockan 05.40 ringde klockan imorse och då var det bara upp och hoppa. Gick bra och jobba idag men var väldigt trött på slutet, vi hade en farbror som fyllde 95 år idag så det blev tårtkalas. :)

Har varit onyttig idag och har dåligt samvete men får ta ett extra långt konditionspass imorgon, ibland måste man få synda.
Imorgon ska jag sätta in en p-stav, det kommer säkert att göra ont men det går säkert över. Har Carro med mig som stöd så då kommer det gå fint.
Snart är det fredag och det kommer bli ännu en jobbig dag i mitt liv, min käre morfar ska begravas och det kommer bli så himla jobbigt. Ni lär ju få veta mer om hur det gick på fredag, en liten rad orkar jag nog skriva.

Nu ska jag mysa med Olle framför teven och kanske se en film :)

Hej så länge


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback